"kort" inlägg

vicki, du får fan också skriva lite!
Ska hoppa in i duschen och göra en hår inpackning eftersom håret är inte det fräshaste efter man har badat i stening.
Igår i alla fall precis när jag har stängt av datan och sen gått ner och druckit vatten så slår jag i mitt knä i min säng men jag brydde mig inte direkt, sen när jag lägger ner datan på golvet svider de på mitt knä och de va en massa blod, sen typ skiter jag i de och lägger mig sen kommer jag på att mina grannar sviker mig på morgonen och tillexempel skickar ut sina ungar som skriker sen brukar dom såga och så. Så jag stänger fönstret och lägger mig och somnar typ efter jag smsade med feliciaälskling. Jag drömde att jag och vicki va på maxi sen tog jag glass och då hade jag lite strössel men då öser hon på med allt och jag vart ledsen, sen tar hon grädde och sprayar ner min glass. Efter ett tag springer vi därifrån med glassen och massa.. Men nu ska jag fan duscha!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0