Oh My Gaaaaash

Godmorgon Godmorgon.
Jaa, som ni alla nog är medvetna om så är ju den sensationella pop ikonen (även kallad pedofil..) 'Micheal Jackson' död. Jag började gråta när jag fick höra detta (glädjetårar) efter alla stackars små barn som har blivit våldtagna av han. Om det nu är sant vilket jag tror. Men iallafall, nu när han är död, borde dem inte skära av hans enormt VACKRA näsa och ställa ut den på museeum? 

                                         Micheal 'Pedofil' Jacksons näsa.
 


                                                      

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hahah iknow :D jag 'lskar också mina naglar (A)<33333

2009-07-03 @ 22:03:56
URL: http://happysouls.blogg.se/
Postat av: Justin

han var inte pedofil. Ungen hade ljugit för familjen behövde pengar..

2009-07-13 @ 00:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0