killar

Tänk om man var kille.. Va livet hade varit enkelt! Slippa få mens/pms, föda barn, mjölka barnet, ta hand om det.
Slippa vakna upp varje morgon och direkt gå och sminka sig, fixa håret.
Tänka om han kanske gör slut om man inte har tillräckligt smink på sig. 
Gillar han mig inte för jag har för små bröst? Har jag för stora bröst för han? Är jag för trång? Är jag för töjd? 
Ni tänker inte på såna saker. Ni får det sköna.
Bara stoppa in stocken, ni behöver ju inte oroa er, för med er, nej det händer inget. Ni blir inte gravida. 

Trots allt det här älskar vi er ändå. Ni är något speciellt, vissa iallafall (svinen borträknade..)



Kommentarer
Postat av: Paulajna vagina

like your blogg, ooooooooooooooooooooooh i like it!

2009-07-08 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0